tips eftersökes

blev sjuuukt sur när jag ställde mig på vågen förut...1+  vad faaan!! hur svårt ska det va????

så det fick bli en x-tra prommis idag...
lunchen bestod av:

*två skivor stekt tomat med timjan
*En burk stekta champinoner
*stekt sparris
*o sallad...

är fortfarandehungrig... men det lägger väl sig snart...
mitt mål....
att få en fastare kropp o mindre strl...
shopping i NY närmar sig o då jävlar....

första målet är 5 kg till jul...
då blir det spa med Carola...
hade ju lyckats gå ner 5...men nu +1...

ja ja, nya tag...
träningen funkar skitbra...
det är det där förbannade ätandet som jag inte kan lägga av med..

tips någon...
vad ska man äta som är mättande o gott???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0