söndagsfunderingar



Jag o fisen fpr en sväng på loppis på folkets park idag....

loppisfyndade 2 ringar o en oemotståndelig liten pippi!!!

o en alldeles alldeles underbar brosch.....

Jens påpekade att det var mest gamla tanter som hade broscher....men vet ni det struntar jag i...
älskar dem.....!!!!

denna skönhet tog jag på mig direkt....på min gröna kofta...blev jättefint...(tycker jag iallafalll)

Ibland undrar jag seriöst vad det är för fel på mig...

varför tycker jag om så konstiga saker...

varför kan jag inte  vara som alla andra o klä mig som dom.....??

men helt ärligt...när jag försöker vara "normal" så känner jag mig jättefånig.... känns som om jag klätt ut mig...

jag har vissa vänner som ser hur fräsch o ledig ut som helst i ett par jogging/vind byxor o ett par tennisar...
tar jag på mig det så känns det som " ja de där kläderna behöver du tjockis...ut o rör på dig" haahaha

o när man går ut...ja det har nästan blivit som att alla har en viss förväntning på att man skall vara udda...
så jag får lite panik.
ska jag behöva vara den som folk skrattar åt??? o att alla tycker att det är ok....för jag är ju så udda så det får jag liksom ta... alltså....nu har jag kommit så pass långt med mig själv så jag skäms sällan för hur jag ser ut...
men ....ja vad vill jag få fram???  det vet jag inte själv....

jag är ju bara jag....

ja lite funderingar såhär en söndagskväll...


puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Finaste bästa! Du är grym! Alla är vi som vi är och vi är grymma! Du! Dags för middag och skitsnack i veckan? Vi längtar lite efter vår snyggaste Janet! Puss j

2011-10-02 @ 21:19:50
Postat av: janet

oh fina..... klart vi ska klämma in en middag.... jag jobbar bara tisdag o onsdag o bara till 17.30 båda dagarna.... vilka dagar kan du?? kram

2011-10-02 @ 22:16:39
Postat av: josephine

det bästa är att vara sig själv! du är fin som du är jeanette! :)

2011-10-03 @ 11:00:44
URL: http://justsayiin.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag tycker du är dundercool! Skulle så gärna vilja vara mer som du.Våga lite. Sträck på dig för det du sprider omkring dig, leenden & avundsjuka =) Du är kanske för osvensk, hehehe...

Kram på dig, snygging!

2011-10-06 @ 21:21:17
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: janet

men goisar!!

2011-10-07 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0