satc

Vad kan jag möjligtvis ha att säga vid denna tiden på dygnet....

God morgon kanske  :)

Precis skjutsat liten på skolan...
idag var hon sådär härlig.....
så mysigt.....


Jag dock känner mig mindre  mysig...
påsarna under ögonen hjälper mig att hålla ögonen öppna med sin tygnd..hahaah
ska strax dra igång med bestyren för dagen...

önskade att jag var en såndär som älskade att städa...
missförstå mig rätt... jag tycker om att ha rent o snyggt runt mig...
men att städa...o gnossa o damma o allt det där.....blä..
finns så många andra roliga saker att göra...
men.....
man måste ju....


igår var det SATC the movie på 4:an... 
behöver jag tala om att jag satt naglad framför burken... hahahaha

just love it...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0