så kan de va..

det finns en människa på mitt jobb som jag verkligen inte förstår mig på....

Det hälsas inte på mig om det inte är jag som säger hej först...
sur o tvär o korta svar...
har verkligen försökt att anstränga mig för att vi skall få en fungerande arbets relation...men helt ärligt så börjar jag tröttna...

om jag hade gjort nåt så skulle jag inte säga nåt..
men jag har verkligen inte en aning om varför den här människan inte tål mig...

ja ja.. det är inte så att jag sitter här hemma o gråter över att personen ifråga inte vill samtal med mig...förmodligen så har vi inget gemensamt heller..
men det hade ju varit trevligt att kunna stå o småprata lite om ditten o datten dom gångerna vi skall jobba tillsammans...

men jag får väl hitta på nått annat skoj när den dagen kommer...  :)


just nu kokar iallafall potatisen...
jens o alicia är på dansskolan o jag tänkte överaska dem med plankstek när de kommer hem...  :)

sen blir det väl bara lite mys i soffan eller om man skall pallra sig iväg på gymmet kanske...
vi får se vad som händer...

på återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0