härligt

har haft utvecklingssamtal på jobbet idag...

och jag fick så mycet fint sagt till mig så jag trro jag växte flera centimeter!!! :)

jag är fan duktig på mitt jobb...
ja jag är fan gjord för det här jobbet o jag tycker att det är skitkul!!  härligt härligt...

blev en lång dag idag...
möte kl 8.00
sen jobb till 20...
o så var det köer så jag ställde mig i kassan sista tiden..
så utstämpling vid 20 över åtta...

känner mig ändå oförskämt piggelin..

så en dusch o lite läsning får det bli..

läser för tillfället "kråkflickan"   

lite obehaglig....törs nog inte läsa om jag skulle vara ensam... hahahah

fjantråtta som jag är!!

oooh fick en oemotståndelig lust att kyssa min make....vi ses!!!

Kommentarer
Postat av: piu

Tjau !!! Grattis att du är duktig på jobbet men det är ju du även att laga god mat !!!! Kramisar MOR

2011-10-26 @ 14:54:28
Postat av: janet

hahahah tack mamsen

2011-10-26 @ 20:11:33
Postat av: Jossan

Puss!!!

2011-10-26 @ 21:28:50
Postat av: janet

jossan..pöss på re!!!

2011-10-28 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0