.....

sitter o lyssnar på en ny favorit  "Ane Brun"  helt fantastiskt härligt....

funderingar far runt i mitt lilla huvud....

varje morron vaknar jag lycklig...
trött, jo visst...men glad.....

det är fan ett under att vi finns till....
jag väljer varje dag...
o jag väljer att vara glad...

det finns saker som händer som gör att man faller...
det finns saker som gör så ont så att det känns som att hjärtat skall explodera...
det finns saker som gör att man aldrig mer vill ställa sig upp...

men just nu...
just nu leker livet...
fåglarna dansar på himlen...
jag låter vinden slita i mitt hår....
jag låter solen skina på mitt ansikte...

tänker ta vara på varje sekund....
det kan ingen ta ifrån mig...för jag väljer alldeles själv...

idag möter jag människor med ett leende o hoppas att jag kan påverka dem på ett positivt sätt...få någon annan att le....

idag öser jag all min kärlek över de som vill ha den...
för jag är inte snål heller... hahahah

lyft dina blick...
se på världen med mina ögon idag...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Visst är det skönt! Härligt med den inställningen gumman. Klart vi ska leva lyckliga! Jag väljer också att leva glad och att skratta. Massor av pussar och kramar och tack igen för igår

2011-10-06 @ 21:30:32
Postat av: janet

så härligt!!! tack själv stumpan!! pöss

2011-10-07 @ 09:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0