trygghet

har precis delat en måltid med man o barn...

funderar över livet o tänker på att trygghet är viktigt för mig...



min dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. många tankar som far runt...

mardrömmar inatt igen...  :/

orkar inte ta sopkvasten o borsta bort tankarna... de får hänga över mig ett tag...

jag o alicia tog en liten roadtrip idag, o när vi kom hem o öppnade jag brevlådan... o vad var det som låg där kan man ju undra...
man är ju van att det bara är räkningar som ligger o trängs..

ett chokladogram...!!!!

det var min fina vän Frida som sände mig en tanke...  :)

jag ringde genast upp o tackade allra ödmjukast!! härligt med vänner...vad skulle man vara utan dom...?

min man kom precis in o smekte min kind o sa att han tyckte att jag var fin...
ömhetsbevis
det finns nog inte någon som kan få mig att känna mig så trygg som han..
vi är ett!
vi förstår inte alltid varann...men vi har kommit varann så nära att vi nästan kan avsluta varandras meningar..
tryggt... underbart....


ska slå mig ner i fåtöljen en stund...
jag och mina funderingar i mitt inre...


vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0