sleepless in sundsvall

tog på mig några x-tra timmar jobb på fredag...

varför inte...vill inte besudla mina kära med nedstämdhet....

fick tips på lite böcker idag... bokhaneln kanske skall få sig ett besök... ;)


hade svårt att sova inatt...

inte ett problem som är en vanlig åkomma hos fru Sundeborn...jag brukar sova som en stock...Jens får slita o dra i mig för att jag ska kvickna till o flytta på  mig om jag tar för stor plats.... han kan tillome damsuga i rummet o jag bara ruskar på mig, byter ställning o sussar sött.... 

men...inatt...lönlöst......

månen står väl i fel läge för mitt element eller nåt sånt.....  imorrn vankas ledig dag...

träning,
kaffepause,
städning
o gomiddag med härliga vänner.....


nu ropar det från sovrummet....

det var de härliga lakanen o den härliga kudden..... de längtar efter mig....



mina tankar går till två speciella ikväll..... styrkekramar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0