penntroll vs dr spock

idag är jag inte längre ett blondt penntroll...

kanske jag nu har blivit liiite smartare
lite snyggare
lite farligare....

ja håret mitt är numera rött....

fast jag känner mig lite som dr spock i startrek...ja, ni kommer att förstå vad jag menar när ni ser det...skickade en bild på nya frippan til maken... han frågade om jag hade en hjälm på huvet... ja ja...

dr spok it is...


måste hålla ut...måste....nu jävlar ska håret bli långt..jag fick mycket beröm från jennie...(frissan) att jag lyckats hålla mig..hahahah
så hon skulle fixa hårförlängning till luggen till nästa träff....ja ni ser rätt...
luggen skall få bli lite längre under o bländande isvit... o så det röda ovanpå...är helt övertygad om attdet kommer bli ascoolt... men jag brukar ju ha en helt skev självbild i övrigt så bli inte förvånad om det ser helt jävla förgräsligt ut.. hahahaha


ne undra om det är dax för lite middagsbestyr...

ska rulla in mina köttskivor i gladpack o fullständigt banka skiten ur dem...sen ska jag vända dem i mjöl ägg o ströbröd...
steka dem, länge.....

o så blir det purjo,vitkål,morötter,broccoli,sparris,bambuskott fräst med thaifisksås o soja...


mums...nu blev jag hungrig!!
seee yaa!!


                 
                                 


Kommentarer
Postat av: piu

Tjau ! Möts vi i byn så får du ropa ,,,kanske jag inte kännwer igen dig Hah.-haa

2011-11-15 @ 16:57:56
Postat av: janet

hahahaha jag lovar mamma... jag ska ropa så att alla hör....MMMUUOOOOAAAA!!!

2011-11-16 @ 17:31:53
URL: http://fabulousjanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0