tiden räcker inte till

dagarna rusar iväg....
har hur mycket som helst att hinna med i veckan...

har börjat rensa i garderoben...men helt ärligt.....det suuuger verkligen!!
så nu har jag ett lunchstopp....

helgen har varit full med aktivitet...

fredagskvällen avnjöt vi hemma hos familjen arvidsson...  grillat, vin o massor med glass...  o som avslutning lite nakendans o vick på stjärten från familjens lilla pajas... hahaha hon är så jäkla gullig...stod där i klackeskor o vikade på rumpan...  önskade då att man haft kameran med sig...

lördagen så spöregnade det ju, så planerna vi hade med mattias gick åt fanders...
det blev en trip ut till bror för att kolla in nya hemmet... de har ju bara bott där sedan i mars... :/skämmes på mig....men har verkligen inte hittat en tid som passat...

sen bar det av till birsta...ja hör o häpna....ångesten var stooor över att behöva vara där alla andra är på helgen...shoppingmeckat!!  men Alicia skulle på discokalas mellan 15 och 18 så vad skulle vi göra...

passade på att inhandla sånt som stått på listan länge...nytt rivjärn, knivslip,salladsslunga osv..
slank in på fynd avd för att hälsa på theres...o då bara råkade vi impulshandla ett skrivbord till datarummet...eh det var ju som inte meningen...
måste varit en syn för gudarna när jag o jens tråcklade in den genom sidorutan...hahaha

så går det när man är impulshandlare...

nu är det på plats o så fint det blev..



vaknade av telefonen på söndagmorgon...
det var mattias.. (vet inte om han någonsin varit vaken före mig!!)
det var uppehåll.. så vi kastade oss upp o tog en snabb frulle o drog ut till hans gård..
där skyfflade vi gjord för glatta livet...det känns idag...:/
åt fantastiska baguetter som han gjort...  kyckling o curry...:)

vi hann en bra bit innan regnet kom igen... 
ilade hem o tog en snabbdusch...iväg på nästa ställe... (theres o henke)

grababrna drog iväg o fiskade medans jag o theres hann skjutsa mellanpojke på fotbollsskola, handla o laga mat.. 
 sen var det dax för hockey...inte min mello.. hörde att sverige förlorade... ja vad säger man om det...
det är en sport!!! spela roll kokosboll!!

nej nu är det dax att handla lite... o tömma kartong/tidningssamlingen
hämta ungar
laga mat
fortsätta städa
hänga tvätt
.................................

hur ska jag hinna allt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0