less på hus

ibland känns det som att hela världen är grå o tråkig...
idag har det inte varit en sån dag!! hahaha

idag har det varit en dag med 2 promenader i solen,
semelätning
o städning av källare..

ska snart iväg o zumba lite..

går omkring med tankar om att sälja huset..flytta till läga...
spara pengar på hög o sen resa resa resa...
jag vill se hela världen o bestämde åt mig o jens idag att när alicia blivit stor så ska vi köra en jordenrunt resa..
jag vill besöka alla kontinenter...

har just nu ett sug efter afrika..
sydafrika närmare bestämt...
så nu ska jag plugga på lite...
har redan kollat upp flygpriser... kostar som att åka till thailand ungefär..
ja jag ska till afrika.. se vilda djur o äta afrikansk mat som är så fantastiskt gott!!

men först ska vi,,,
renovera klart i källaren,
byte fönster,
måla huset,
bygga ny farstu....

usch...jag vill ha läga.. less på hus!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Guuuu va tråkigt jag skulle ha om du bara reste reste reste.....jag skulle ju inte få träffa dig nå!!! =( Men du ska så klart göra det som känns bäst för er....skit i mig, gör det.... =P Kraaam

2011-03-10 @ 11:34:52
URL: http://mammateklas.blogg.se/
Postat av: janet

hahaha men teeeesan!! du kan ju följa med vettja!! o man måste väl va hemma emmelanåt o håva in lite pengar!! :) då kan vi ses!! löv

2011-03-10 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0