bla bla

annullera ordrar,
mejla hit o dit,
försvunna varor,
skicka matbiljetter,
packa reservdelar,
transporthandlingar,
sena leveranser,
raklamationer,
nya kampanjekort,
gamla kampanjekort,
nollkvitton,
åtgärdsplaner
köpnotor
felslag
nolla frakter

osv osv.....


rätt slappa hjärnhalvor för tillfället......
hår dag på jobbet....men mycket lärorik!!!
hoppas jag kommer ihåg allt tills det händer nästa gång!!

imorrn smäller det...
festligeheter med våra fina vänner theres o henke!!

ska försöka hinna in på l index efter jobbet imorrn...tänkte att jag skulle hitta ett par fina strumpor till mina nya fina skor :)

har en tanke framför mig...(svarta spets)  får se hur det går...
blir väl rosa tubsockar innan det blir klart...hahahaha
vår barnvakt blev dock magsjuk ikväll...stackars mamma o pappa :(
men ett samtal bort fanns finaste Anna-mia som fixade biffen.... underbart med så fina vänner...o alicia vrålade av lycka...hon blev ju lite bekymrad över mormor o morfar...trodde nånstans att vi skulle lämna henne ensam hemma...tokunge!!
o när det då blev en kompis hon skulle sova hos var lyckan total!! :)

nej dax för avtvagning!!!

pöss på er fabulous people!!

Kommentarer
Postat av: PIU

Hejsan ! Det var ju synd att vi skulle inte vara b-vakt, men far o jag har sovit 9 timmar inatt så nu känns det mycket bättre, lite orkeslös . men säkert smitto risk ändå. funderar på o gå ut så vi kan hämta lite energi. Ha så trevligt på Gärde. Kramisar mor

2011-03-04 @ 08:31:54
Postat av: Suss

Tack för din kommentar.

Har aldrig tänkt på det på det viset, men jag känner igen mig i det du skriver, har också varit där!



Bra självkänsla har jag saknat länge, men nu på slutet har jag funnit den (med lite hjälp oxå såklart) och det är så j-a härligt!



Ha det så skoj ikväll, och ta hand om min kära syster, jag är rädd om henne! =)

Kram, kram



(ja, jag är rädd om Henke också, men av erfarenhet så brukar det vara syrran man bör hålla ett öga på! Hihi)

2011-03-04 @ 18:50:30
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0