bekännelse

jag har hittat mitt borttappade kort....
det jag TRODDE att jag hade glömt på jobbet...

det låg här utanför......under bilen....
överkörd
övergiven
ensam o rädd i kylan...

jag hade ju redan spärrat.
så jag bröt honom i bitar o svor...ja det gjorde jag minsann!!
sen fick han flytta in i en gröna skyskrapan (soptunnan)

han får bo där tills på måndag för då blir han vräkt...den jäveln  (sophämtning) 


jag är bus sugen.....

men...


det blev hyfilm.......ooohlala spännande värre...  ;)

vad är väl en bal på slottet....

se ya!

Kommentarer
Postat av: frida

Men då sparar du lite pengar ;)

Nu kan du ju inte handla förrän du får ditt nya.

2011-03-21 @ 06:36:43
URL: http://fia0411.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0