tjo

oj vad längesedan jag skrev...

tiden går så fort....

förra helgen var det jobb, dop o bröllop som stod på schemat..

så om jag nu får lov att presentera mig själv som en stolt gudmor till en liten oliver... 
 
han är ju en liten kille som tycker om sin mamma....
vääääldigt mycket så jag kan ju tala om att jag hade fullt sjå med att försöka parera o laborera så att han inte fick storpaniken..hahaha  men det gick hur bra som helst.. ;)
vi gick ut ur kyrkan när det var dax för mamman o pappan att vigas...
lite synd att man inte hann se vigseln men...jag hade det mysigt på en liten prommenad med lilleman...




ja veckan som varit har det jobbats en hel del...men jag har även hunnit 3 vändor runt västbo oxå...mäkta stolt över mig själv!!

ikväll bär det iväg med våra fantastiska vänner Theres o henke....kävsta camping för trubadur o stugsovning...hahaha  skall bli spännande.. ;)

nu känner jag lukten av bränd kyckling i köket..så det är bäst att jag rusar...

vi ses en annan dag!! pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0