kom o bada om du vill

idag har det varit kraftigt förvirrat...
har typ fastnat, någon har sagt hej o jag har hört det.. men sen har det liksom inte kopplat i hjärnan så jag har inte svarat förrän ett par minuter senare...eh visst hejjade du på mig?? ja jo...jag är ju lite seg idag..men hej på dig...hahahaha

ja ja man kan inte alltid vara knivskarp..

idag var det en mycket märklig dam in på jobbet...
inte alls otrevlig...
men jag förstod inte hennes agenda..
hon ville köpa ett presentkort...(ja, det förstod jag faktiskt ;)  )
men sen sa hon: " du är välkommen ut till Hartungviken o bada"

eh??? jaha.....hur skall jag tolka detta??? hahahaha
nu vet jag vad det tänks därute....men inget snusk nu...hahahaha

ne dax för dusch o säng...ha en fin dag!!   ja imorgon förstås för nu är det ju kväll...hihi   pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0