skräckblandad förtjusning

tänkte shoppa lite nya kläder till fredagen....men ack o ve.....
det fanns inget jag kunde ha...
provade en hel del, men min tjocka rumpa o bulliga mage satte stopp!!!

självförtroendet fick sig en törn idag....
usch....
jag vill oxå vara fin...
jag vill oxå kunna ha alla de där snygga dressarna eller klänningarna...
valkar hänger ut här o där...
måste man alltid klä sig i tält????

kände mig som världens äckligaste varelse...

sprang in på scorett o shoppade ett par nya skor :) 
o sen sprang jag in på make up store o inhandlade två nya ögonskuggor!!

smink o skor passar iallafall!!!!
 and I LÖÖÖÖV  shoes!!!

så man får väl dra på sig nån gammal palta på fredag...
vad gör det??? jag har ju nya fina skor!!  ;)
och en ny/gammal hatt som jag hittade på loppis i Berlin....

det kanske inte blir så tokigt ändå...

kramis

Kommentarer
Postat av: Betty

Åhh! Snyggskorna!! Jag är sååå avis, but in a good way :) Det finns dom som har det värre tex jag, jag är tjock OCH har breda fötter så att inte ens dom skor jag vill ha passar! Tur det finns smink iallafall :)

2011-03-01 @ 21:50:18
Postat av: janet

men betty min älskade...du vet ju att du får låna dem...vi pratade ju om det imorse...det är bara göra som kineserna...linda fötterna hårt...eller kapa tårna..hur svårt ska det va!! hahahaha löööv you

2011-03-02 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0