fredag...

japp....det blev nåt mycket konstigt med mitt förra inlägg.... ha ha


idag är det fredag... japp det är det...så efter arbetspasset så väntas lite härlig ledighet....


efter att ha sovit hos mamma o pappa ett par nätter skall jag nu få sova i min egna säng.... kan vara bra att va på hemmaplan nu när vädret är som det är... man måste ju hålla efter med skottning!!!


jens blir borta över helgen oxå...  :(   men jag o fis har fullt upp med julpyssel imorgon ¨på dan,, o sova  över främmande imorrn kväll...

o inte att förglömma pizzakväll med anna-mia&co redan ikväll....


nej nu är det dax för frugan o mig o ge sig ut till metropolen birsta för en dags arbete...

på återseende...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0