breaking dawn

så nu har man sett den....breaking dawn...


i can just say that i am in love...

vet inte vad det är med filmerna som gör att man blir alldeles förälskad...

älskar musiken...

deras öde.... att få vara tillsammans....


mmmmmmmmmmm kärlek!!!  mera mera!!!


*********************************************************************************************


de visade trailern på the girl with the dragontattoo..... hoppas på att den är bättre än den svenska...

jag var så sjuuukt besviken på filmerna om allas vår lilla lisbeth..


Jens sprang nu iväg till gymmet o jag ska väl bara ägna mig åt mina egna tankar den närmaste timmen...


kanske ska man krypa ner i ett bad...

ska iallafall stänga av ljudet på tv:n....
av nån underlig anledning så lämnade han den på när han gick...

lotta jävla engberg som skriker o är bara skitjobbig!!!  don´t like!!!


usch...måste verkligen gå stänga av...


på återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0