telefoni

jag har nixat min telefon...
jag fick tillslut nog!!
hela dagen igår blev jag trakaserad av telefonförsäljare... :/
o den första som ringde imorse.......var en telefonförsäljare... arg****

JAG VILL INTE HA!!!!  :

kalle anka tidningar,
rakhyvlar,
trosor,
bredbandstelefoni,
lotter,
mer lotter,
strumpor,
barnböcker,
scrap booking sjolafräs,
el tandborstar

så vänligt men bestämt sa jag till han....ja en av lotterimännen tror jag att det var...
" om inte du slutar att tjatar på mig snart, så finns det en ganska stor risk att jag inte kommer att vara trevlig mot dig"
han svarade bara.
"nehe, hej då" o så la han på...

o efter att jag ringt min "så kallade" vän ;) cissi för att få ett stöd i allt det här så skrattar hon....o sen så ringer hon från skyddat nummer o utger sig för att vara............................en TELEFONFÖRSÄLJARE!!
det är dax att plocka bort henne från min vännerlista!! hehe

nog om detta elende...

har lite trassel med tarmen....

hahaha

skämt åsido..

jag är glad liksom så där lagom... lite trött men förbannat lyckligt lottad...  (trots att jag inte köpte lotter på telefon, med chans att vinna 40.000 000)



vi ses //J


Kommentarer
Postat av: Cissi

What! Du måste ha tagit fel. Det måste ha varit nån annan som utgett sig för att vara mig ;-P

2010-09-23 @ 22:18:53
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: janet

hihi goding där!! ;)

2010-09-23 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0