noshörningsrace

min dotter sjöng precis en sång för oss...

först pekade hon på sin pappa o sjunger "du är kul"
sen pekar hon på mig o sjunger "du är smart, men kanske lite väl lat"  hahaha

ja tack för den sa jag o killade henne!!

idag har vi haft värdering o det gick faktiskt bra  :)
en av de stooora noshörnnigarna lämnade min mage....herrejösses vad känslig den blir så fort det är nåt..
var så glad efteråt så jag tog en sväng till bommen o köpte bakelser o stack in till tre små busfrön (theres) o vi firade tillsammans!!  :)

nu är middagen avklarad o ikväll väntas NYA avsnitt av Desperat housewives! lovely!!

kram mina fina //J

Kommentarer
Postat av: Anonym

TJAU! Får jag fråga VARFÖR du sätter in sådana där bilder , är det för att reta oss andra ? RETSTICKA; Kramisar MOR

2010-10-06 @ 09:11:28
Postat av: janet

japp. enbart för att retas!!! jag är en ond människa!! hahaha

2010-10-06 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0