kaos!!

ja det är mitt andra namn.

som sagt tidigare så hade jag ju lite prblem med rutan imorse,
väl på jobbet så var det kassaarbete som stod på schemat...
men det har inte varit sååå skoj idag då kortterminalerna har jävlats något alldeles kopiöst!! vilket leder till sura kunder... och med tanke på mitt lätt labila tillstånd så skulle man ju kunna tro att jag snart skulle ge upp.. men inte, man drog på sig det charmigaste smilet man har vettö o det gick bra det o!!
sen skulle man få äta en välförtjänt lunch o ta en ljuvlig cigg, ne men, oj då   vi tar visst o stänger r ökrummet!!!ggaaaaa!! ja det löste man med att springa ut o röka...
efter lunch var det dax att tampas med kortterminalerna igen o efter att ha bytt kassa 3 ggr så gick det någorlunda...  när väl arbetsdagen var över, så ringer jossan o berättar att hennes killes dotter blivit sjuk så nu blir det inge fjällen heller...ne men det är ju lysande...
status just nu är att läget ligger, har hämtat alicia o alva på skolan...utfodrat dem med lite festis o bulla.
snart kommer jens hem o sen kommer anna-mia o micke o då ska vi äta....killarna ska gå bort på skridskodisco med brudarna o jag o anna ska smutta på vinet o sen åka in o möta carro som är på besök, det blir 30+på oscar....



puss min vackra!! o hopas att ni får en underbar fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0