kan det gå bra nångång?

onsdagen började

fick kliva upp 45 minuter tidigare! suck morgonmänniska som jag är NOT!! 

körde fast med bilen i en snöjävladriva!!!
panikstressad då vi skulle till skolsköterskan kl:7.30
skottade av audin, drog då ner ett halt ton med snö i skorna...blev dyngsur!!
kom såklart för sent...
måste tanka audin som är snustorr...jag menar det är ju skitkul att tanka när man tankat den som sitter i snödrivan dagen före!!!
+ att den luktar bränd olja...
och vibrerar som ett asplöv när man kör pga dålig framvagnsinställning...
på jobbet får man reda på att inget kontrakt blivit skrivet om att jag går ner i tid, vilket leder till att
jag kommer få lön för en heltid men avdrag eftersom jag inte ät där full tid...vilket leder till att jag kommer att få betala igen returaktivt....BLÄ!!!  (hoppas det ordnar sig tills imorgon!!)
blir utskälld av en kund som skall vända sig till ARN och aldrig handla hos oss nå mer...
har skitont i ryggen...

jag kastar in handduken för idag tror jag...det är väl lika bra att man väntar med duschen tills imorgonbitti så man inte halkar i badkaret o bryter alla ben i kroppen....

god natt...
håller min tummar på att morgondagen blir lite ljusare..


//J


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men fy fasen lilla vän, vilken skitdag du haft då! =(

Du får tänka att morgondagen förmodligen inte kan bli sämre...

Vi ses imorgon =)

2010-03-04 @ 00:28:04
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: janet

pus pus min vän....förhoppningsvis blir denna dag ljusare..vi ses senare

2010-03-04 @ 07:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0