idag är en bra dag!

god morning rockers!!!

jag har gott mod inför dagen... den kommer att bli bra(hoppas jag, gulp! ;/  )

ska snart skjutsa skrotisen till skolan, sen ska jag hem o ta en välförtjänt dusch..;)  innan det bär iväg till
den blå kuben..

imorgon kommer carro hem till s-vall o det blir nog utg med brudarna...jag försökte säga att jag faktiskt inte är 30 ännu o kanske inte kommer in på 30+ på oscar  ;)  hehe men man får väl planka in, eller fejka stämpeln...ha ha kommer ni ihåg när man gjorde det...! 
jag o lisse va som tusan på det....jag var ju inte 20 o fick egentligen inte komma in, men lisse gick in tog stämpel o kom ut...man hade tuschpenna med sig...haha ja men det funkade iallafall...man börjar få så smått gruvsamma känslor när man tänker på att A ska bli äldre o springa runt på stan...har jag inte magsår innan så lär man ju få det...man det dröjer ett tag till!! ( blunda för problemen, stick huvudet i sanden syndrom här i nolby!!)

vi fick lös bilen igårkväll, då fick jens se att det minsann inte va så lätt att ta sig ut. han fastnade oxå i snövallen ett par ggr. men vi lyckades tillslut o när vi fått ut bilen så var det bara att köra in den igen..ha ha smart drag! men han backlade in den så nu kan jag ta sats o vrålgasa ut på vägen..hahaha

nu är det dax att flörta med dottern så hon klär på sig lite...

puss mina kära...tycker om er!!

//J

Kommentarer
Postat av: Caroline

Och vi tycker om dig... =)

Hoppas du får en fab dag!



Puss <3

2010-03-04 @ 08:52:02
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0