ny dag

ny dag nya utmaningar..

ska väl börja med lite städning här hemma...det måste ju vara lite fint när älsklingen kommer hem..:)
men det känns som att jag gör allt för att skjuta upp det ett tag till...bara ett litet tag...hihi
jenny har varit här en snabbis nu på morgonen..hon va lika trött som jag..vilket jag kan förstå efter allt flyttande..

kl 10 ska a iväg till tandis..hon är så nervös stackarn..hon tror typ att det ska dra ut alla tänder verkar det som..mitt hjärta..

solen skiner även idag men det är kalla vindar..tråk..tittade i tidingen på vädret i NY o där så det ut att vara mulet men 31 grader varmt..inte helt dumt.. om 2 dagar vid den här tiden vinkar jag till jens o alicia från ett litet fönster i flygplanet.. anar en viss ångest men en ännu större längtan..inte att vinka hej då..utan vad som kommer efter det... ;) 
jag o mattias har pratat lite om vad vi ska hitta på. o det blir en hel del!! 

nej nu kan jag nog inte förtränga städningen längre..men det kommer kanske ett litet inlägg senare...

seeee ya!  <3    //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0