livet på en pinne

släppte nyss ut kissen o hörde långt bort hur canadagässen sjöng sin höstmelodi....nu har den kommit...
den ångestladdade o hemska hösten...då man vet att snart är man framme vid det mörka, kalla, hårda, skitvintern...
men man har ju en thailandsresa att se fram emot så det kanske inte blir så illa...

dagen har varit mest nedåt...usch det märks verkligen på folk att semestrarna börjar vara över..alla är så sur o grinig...
uscha mig!!!!


hade en mycket bissarr o vriden dröm härom natten...låt mig återberätta den för er....
och jag vill be känsliga läsare att hoppa över denna bit...

" jens bär på två män som blivit förgiftad..deras hy har börjat fräta sönder innifrån så stora köttstycken lossnar från dom...
jens tappar dom utanför en gammal lagerlokal i en vattenpöl där de blir liggande..mannen som förgiftad ser jens o bestämmer sig för att söka upp honnom o döda honom oxå...
jag jens min mamma o alicia är i en lägenhet som har långa bänkar i metall..ja ni vet sånna som finns i storkök...det börjar banka på dörren o vi inser vilka det är så jens hoppar ut genom fönstret o flyr..medans min mamma som inte förstår vad det är frågan om börjar skrika att nån ska öppna dörren, jag försöker förbrilt att få tyst på henne samtidigt som jag ska gömma alicia under bänken...men allt går åt pipsvängen så jag springer fram till dörren som mördarna precis borrat ett hål i...jag håller för allt vad jag kan men de pressar in en plast arm genom hålet o får upp låset...o kommer in...
den första hugger jag ihjäl ganska snabbt.. den andra får tag i mamma o binder fast henne vid en stol i köket o kommer efter mig..jag får tag i en brödkniv. han slänger ned mig på golvet o jag hugger honom som en galnng i benen..men han tycks inte märka det...tillslut kommer jag lös o får med mig mamma o alicia o springer ut...bland gator..runt runt..får se en snygg hatt i en butik o springer in o provar den...springer igen...hamnar i en skog...nu är jag ensam...han jagar mig...gömmer mig bakom en sten o väntar...han kommer jag hoppar fram o skär halsen av honom o blodet forsar ur honom som i en splatterfilm"

...sen vaknar jag.....

så vad tror ni skall jag läggas in direkt eller????

nu ropar jens o frågar om jag skriver en hel roman..hahaha ja nästan..
så det är väl bäst att man avslutar o myser en stund  ;)

kram på er...

O du, titta en x-tra gång under sängen ikväll innan du somnar..jag kanske ligger där med brödkniven oväntar på att ta just DIG!!!  hahaha


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha ha! Du och dina drömmar alltså....

2010-08-16 @ 22:01:01
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: piu

TJAU ! Fy vilken jäkla dröm, jag ska då vara med överallt. Titta inte så mycket på skräckisar jänta !!! NAtt i natt.

2010-08-16 @ 22:03:03
Postat av: broder

störda människa.....=)

2010-08-16 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0