091015

idag har jag varit till frissan!! världens underbaraste lilla söta frissa!! Jennie!

det blev kort, grått, svart, o lila...supernöjd!!

hämtade upp A och 2 av hennes kopisar på skolan så det har varity full fart kan man säga!! ha ha de är för roliga!

Jag o jens funderar på vas vi skall hitta på när vi firar bröllopsdag..har fått nåt erbjudande på 2 nätter hotell med frukost för 1400..tycker jag låter helt ok. så nu måste vi bara bestämma vart vi ska o om vi ska!!

nu ringer min underbara älskade Betty!!

vi hörs!

//J

Kommentarer
Postat av: piu

Hejsan visste du inte att det är FÖRBJUDET att sätta ut sådana härliga bilder på bloggen,,,,,,,,, hah-haa. Kramisar MOR

2009-10-16 @ 08:09:29
Postat av: Ulli

Du ska vara supernöjd för du va verkligen skitsnygg i håret.... <3

2009-10-16 @ 11:35:47
Postat av: janet

tack! ulli!



ja jag vet mamma.. visst är den härlig o jag kan lugnt säga att det är mer härligt att vara där!!

2009-10-16 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0