på jobbet

nu sitter man på jobbet o väntar på att tiden skall gå så man får komma igång med arbetet...
jobbar till halv nio ikväll..hmmm.känns tungt just nu, men när man väl kommer igång så brukar det gå bra...

träffade betty för en rök nu på morgonen hon skull iväg o träffa min gamla chef för ev en praktikplats..
håller alla tummar för min betty!!

igår var jag förbi mattias som kommit hem från guatemala/new york...han va sliten!! hi hi lite jet laggad!!
jag fick ett par underbara örhängen! tack min lilla älskling..

i hhelgen är jag ledig..det blir full fart!! härligt!! men man ska nog hinna med lite mys med älskling ikväll!

ha en bra dag! puss o kram//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0