aj aj ont, men shit va snygg jag blev!!!

så var tatueringen gjord!! blev sååå nöjd!!
så ska den färgläggas till hösten! 
på lördag är det äntligen dax för vår lilla roadtrip!!

KURT NILSEN!!! faaannn va kul det skall bli..men man har ju fått ett par komentarer på att vi är
tre halvgalna tjejer som skall åka iväg! ha ha

det börjar oxå dra ihop sig för min älskade vän Betty´s bröllop..oh det kommer bli sååå fint!!
måste införskaffa mig en vattenfast mascara..haha 

imorgon ska vi pyssla lite med servettringarna o så ska jag klämma in lite shopping!
vilken härlig kombination!

livet känns fantastiskt just nu!

pöss på er!

Kommentarer
Postat av: fia0411

Ja, den var jättesnygg!!

2009-06-13 @ 08:20:58
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0