skratt skratta skrattade

..........så börjar det klias i armarna och dra i öronen...

börjar långsamt förvandlas till.......................HÄXAN SURTANT!!!

passa er där ute... he he

idag har jag haft skratt iarmarna hela dagen..så jag var tvungen att busa lite med en kollega...
hade en bricka med 6 glas som var fastlimmade.. he he

gick ut till honom och började prata medans jag gick..
"snubblade" o öste glasen över honom! ha ha det var ju bara på det viset att glasen satt ju fast!!

han höll på att kasta sig ur stolen....ha ha busiga jag...      

nu en liten dikt. Eller en Poem som det heter på amerikanska...

"When i was young and foolish i stuck my dick in to an electric contact.
 it crowld my hair and burn my balls and made me shit in my overal."

Good night sweathearts!

//J


Kommentarer
Postat av: Rikke

haha fy fan vad kul!!!

Sådär gjorde dom med isa när vi va i italien... fast med kaffekopp... över henne.. o hon nästan slängde sig åt sidan när servitören "snubblade" med kaffet!haha



IRIS vilken låt, vilket text!VILKA MINNEN man faktist har till den!



Nä nu ska jag ta en sväng med snabelsugarn och fundera ut en middag.. jag har bjudit in en gäst idag serrö!En thaitjej.. vad ska man laga då tro?

Puss o kkram

2009-01-30 @ 11:38:34
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0