.........Så var det dax för sjuka drömmar igen........

" jag, pekka, L-M o mattias var i en stuga i skogen...
L-M tvättade frenetiskt...o hon var mycket ilsken...
slängde ut tvättmaskinen o skrek o hade sig....hua...

jag passerar badrummet o där inne ser jag hur någon drar iväg med ett lik...
smyger in o det är mattias som har mördat en massa folk o styckar sedan upp
dem o stoppar in i ett hål i väggen...mycket skumt.....

helt plötsligt är jag på en strand vid en sjö...
vattnet är aldeles svart och jag bestämmer mig för att ta en kanottur, med en liten pojke...

mitt ute på vattnet pratar  vi om vattenodjuret och då bestämmer jag mig helt sonika för att hoppa i...
något jag kan säga med största sannolighet inte skulle inträffa i verkligheten.
ja men där ligger jag o plaskar o vattnet börjar bete sig mycket underligt..det bubblar till
och ja det är som små strömvirvlar liksom...
ja sen tror jag inte att det händer så mycket mer..jag tar mig sakta in mot stranden..

ja vad kan dra för slutsatser av detta gott folk???

janet är en fullkomligt galen människa som har i åtanke att mörda alla omkring sig o sedan stycka dem o stoppa dem i hål..
för att sedan slänga sig i vattnet o mysa med ett fett monster......

det är bäst ni passar er där ute!!!!! bbbhhhhuuuuuu!!!

nu är det dax att gå o lägga sig..
undra vad man ska drömma om i natt då?

I will come back to you om that!!
best regards your bellowed //J

Kommentarer
Postat av: R

men vet du vad du gör... gå efter käsnlan i drömmen... hur kände du?



slå upp på google om drömtydning!



Jätte kram

2009-01-22 @ 13:48:06
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Frida

Ok, inte bara jag som har helt konstiga drömmar...Vi är nog lika knäppa båda två, ha ha..

2009-01-23 @ 07:56:07
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0