..........min man.............

så härligt, underbart...
att känna sig som en prinsessa,
bara för en dag, men minnet är fortfarande så klart..
din blick på mig när vi möttes..
din hand som tog min..den känslan...
lätta fingertoppar som söker sig fram..
förvirringen är total, men jag har aldrig varit så säker i hela mitt liv..
aldrig tvivlat en sekund..
det är du.
det är du som får mitt hjärta att glöda.
det är du som får håret att resa sig av välbehag.det är du som har rört vid min själ.du rubbar hela min existens.
du underbara människa på jorden..
min Man....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du skriver så fint gumman...

Man blir riktigt rörd, jag älskar er båda så mycket och är så glad att ni fann varandra!

Puss på er

2009-01-19 @ 08:33:55
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Rikke

oj vad himla fiiint



är de inte kärlek så säg!`?

2009-01-19 @ 18:45:38
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0