.........

så var det lördag....härligt kan man ju tycka.. jag hade ju äran att jobba! o även imorgon...

men det är som roligast på helgerna faktiskt..mycket folk i rullning. tempo helt enkelt!
bestämde med frida att vi skulle dit jag o alicia på måndag o luncha lite...
jag skulle få passa isabell medans hon åkte på dagis o hämta isak....gulp!! :/
men det går nog säkert bra....ja det klart det kommer att gå bra..
nu har vi bestämt oss iallafall. det blir thailand den 21 mars....fabulous!!! lite pirrigt oxå...lång tid på planet o det är första gången alicia åker utomlands...men det går nog bra..märker ni vad jag försökergöra nu....ha ha

övertala mig själv att det kommer att gå bra...så sjukt..jag har förvandlats till värsta nervhögen..
alltså jag kan tänka när jag ska gå o lägga mig tex när jag går in till fisen o ska kolla till henne en sista gång att
"tänk om hon inte andas nu" eller när det är halt ute...ja nu kommer jag att köra åt h-vete o börja fundera på hur begravningen skall se ut...så sjukt men men då får jag panik för att ingen vet hur jag vill ha det..o det stora kontrollfreak jag är!!! jag måste skärpa mig!!! har nån något förslag om vad jag kan göra???
har testa det där med " att vad är det värsta som kan hända senariot..." man blir lita lugnare men sen kryper det på en och man märker att man dra

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad härligt vännen! =) Vart i Thailand ska ni åka och hur länge blir ni borta? Flygresan kommer att gå jätte bra, ta med lite pyssel till henne och någon bok, sen så visar de ju massor av filmer på planet... Kram

2009-01-17 @ 22:59:38
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0