vilken underbar dag!!

idag har det varit fantastiskt härligt att leva!

Alicia sov hos mommo o moffa inatt så när jag klev upp blev det en storröjning.. damsuga o torka golv o tvätta
o greja...
sen hämta gräsklipparn!  hann nästan färdigt när soppan tog slut o inte visste jag vart jens hade ställt soppadunken så
klipparn står kvar o får bli påfylld under morgondagen..
sen blev det solstol!!! kanske man har fått lite färg idag...


vi halv 3 kom pappa o alicia o hämtade mig o papsen släppte av oss i stan.
vi gick omkring o köpte en present till svärmor som har fyllt år..
gick sedan ner till båten för att fira henne...då blev det ju självklart en båttur...for ut till tjuvholmen o grilla.
satt där o myste i solen...
sen bar det iväg mot stan.. mitt ute på vattnet stötte vi ihop med uffe så vi la till o alicia tog sig ett dopp ifrån båten...
fantastiskt härligt!!!
det är så här man njuter av livet!!!

nu blir det snart snarklådan... imorgon skall jag nog träffa underbara Betty på birsta för en kort shopping o en kaffe!!

puss o kram!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0