till min man

kom hem från jobbet,

huset var nedsläkt,

ljus tända överallt,

maten stod på bordet...  (kantarellsoppa, hasselbackspotatis och västerbottenost sås....)

ibland undrar jag över vad jag har gjort för att förtjäna denna underbara människa...
men hur jag än ransakar o funderar så kommer jag  bara fram till en sak..

han älskar mig...

o jag honom.....

vi accepterar varandras olikheter o struntar i småsaker...
visst gnabbas vi...men det är nog bara för att rensa luften lite...

finns inget bättre än att göra honom glad....
att se honom lycklig gör mig lycklig...
vi är ett team...
han o jag.
jag o han.
vi....

älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grymt! Precis som de ska va! Hejja kärleken! Puss

2011-10-09 @ 01:26:34
Postat av: janet

ja hejja hejja!!!!

2011-10-09 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0