mums

fasen vad bra jag har varit den här veckan...

ja på att hitta på nåt att äta till middag...

idag blev det bakad potatis med skagen o sallad...mumsigt!!

o en stooor fin ananas ligger på bänken o väntar på att bli uppskuren...

börjar sakta men säkert att vänja mig vid spockfrillan... :P 
om jag står väldigt långt bort från spegeln så ser det helt ok ut....hahaha får ta ett steg närmare varje dag så blir nog bra tillslut..

nu väntar jobbmaraton...

så det är ingen mening att överhuvetaget försöka få tag i mig, jobbar i stort sett hela dagarna...

meeeen... ni får ju hemskt gärna komma in o hälsa på mig! :)

O ni passa på att handla mjukdjur nu!! för varje vi säljer så skänker vi 10 kr till ett unicef o rädda barnenprojekt!!  FANTASTISKT om ni frågar mig!! 


pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0