har torsdag idag...

Ja det har jag, men idag har jag inte
alla hästar hemma...
alla bestick i lådan.
jag har tomtar på loftet..
o det brusar ganska kraftigt mellan de där två  man hör med...


hahaha men vad gör väl det??

livet är härligt!!

jag ska till New york...

Ja jag vet det är typ ett halvår dit...

men..... om dagarna fortsätter att gå lika fort som den gjort idag...då jävlar...då är det typ....

ja fortfarande ett halvår kvar....men....känslan av kanske, typ en vecka eller nåt...
FAAN va bra...

så jag ber...till min arbetsgivare..
kasta mig fram o tillbaks,
skicka mig hit o dit,
ge mig mer arbetsuppgifter!!!



**********************************

måste väl tillägga att vi har blivit med altandörr oxå..

japp, jens köpte en ny altandörr och jag köpte en resa till New york...
skaplig fördelning på roligheterna i den här familjen...eller vad säger ni??!!  :P

ibland känner jag mig som en bov...
och jag vet att det ibland viskas bakom min rygg att jag är en ond o stygg människa...

men tänker jag efter så vet jag ju att jag inte är nån bov...

jag är mån om min familj, skulle stoppa en bil med min egen kropp om vi skulle stå vid ett sådant val...
o det vet dom...

men jag är oxå mån om mig själv...
det måste jag vara.. annars skulle jag förvandlas till en stor hög med aska...

alla skulle behöva våga att ta hand om sig själva utan att det dåliga samvetet står o knackar en på axeln hela tiden... Vi är INTE egoistiska bara för att vi tänker på oss själva ibland!!

kom igen säg det med mig!!!
(en dag kanske man tror på det fullt ut! ;)  )

på återseende








Kommentarer
Postat av: Caroline

Du, en bov? Vem viskar sånt skit?

Så tråkigt med människor som inte kan glädjas med andra...

Hoppas att dagarna går fort fram till resan och att tiden står still då ni är där! ;) Puss på kinden darling

2011-11-24 @ 09:23:07
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: janet

tack sötnos!!

2011-11-24 @ 21:10:13
URL: http://fabulousjanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0