fundeleringar!

midsommarnatten har blivit dag o nu blir det bara mörkare o mörkare....
nu väntas höst fast sommaren inte har kommit ännu....
ska det bli en sån där skit sommar med blåst, regn o kallt...??? vet inte om jag pallar det.. inte efter vintern vi hade... har lust att boka en resa......o det skall jag ju snart göra oxå...;)  men den blir ju inte av förrän till våren..
nej man ska inte klaga....!!! livet är fortfarande härligt!! bara för att vädret är skit skall inte mossan få gro i mitt hår... 

fundelerade lite förut...på min lista ni vet..
ja sånt som jag skall göra innan jag dör...
har haft lite panik för jag kommer ingenstans...men om man tittar tillbaks på de dagar man levt så har jag hunnit med ganska mycket iallafall...

jag har varit i NY (en av mina stora drömmar)
jag har fått mit magiska bröllop..
jag har en fantastisk dotter..
jag har tatuerat mig,
åkt corvette,
varit på konserter,
luffat i thailand,
skrattat så att tårnarna runnit. bl.a..... varför jag har sån panik över livet vet jag inte...


varje dag är ju fyllt med härligheter...

härom dagen hade jag o Betty ett utav många samtal..
vi pratade om begravningar o storpaniken kom över mig...faan jag o jens har inte pratat om hur vi vill ha det...
musik, kista, kremering, blommor, vart vill vi ligga, tillsammans? inte?
visst det kanske är lite makabert..men det är väldigt viktigt..
alltså... det är väl inte så viktigt för mig när jag väl är död...för då vet jag ju inget..men för de som är efterlevande...det måste ju vara skönt för dem o veta vad jag ville..
usch....
detta låter ju som att jag ska ta o trilla av pinn snart...men det har jag verkligen inte planerat...jag har varken tid eller lust med det....

för som jag sagt tidigare....livet är härligt...fyllt med underbara människor! härliga stunder, fantastiska vyer...
man behöver bara öppna ögonen o titta sig omkring...

lovely life!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0