sova eller inte??

Jag misstänker en smärre katastrof....
jag måste snart gå o lägga mig.... :(

o jag som är så uppåt o glad... men
jag är ju inte det imorrn bitti om jag skulle va vaken jättttteeee jeäääteeeee länge... eller?

de flesta som känner mig vet ju att jag är morrontrött...
inte sur o tvär, men trött....

den enda som kan få mig sur på morron är nog jens..
o det är väl för att han provoserar mig så in i helvete...för han är nog den suraste jag vet på morron...
men vi har ju kommit fram till en bra lösning...
han kliver upp minst  3 timmar före mig... ;)
då hinner han läsa tidningen o fixa frulle o lugna nerverna innan det är min tur att entra...
till ett dukat frullebord!! inte en helt fel ihopsättning om jag får säga det själv...

men oj så långrandigt detta blev..

vi ses mina fina

pöss//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0