pyjamasbyxor!

idag har jag flaxat runt....

när jag lämnat A på skolan brummade jag in till la stada o jenny för lite zuuumba....
tänker mig inte riktigt för ibland utan knatade ut o skulle köpa p-biljett iförd
röda skor
skrikrosa pyamasbyxor
o en trasig oversize t-shirt
päls
o en stoor stickad mössa...

kilen som var ute o gick med sina två hundar tittade lite snett på mig...hahaha
men va fan..det bjuder jag på...


svettades som vanligt som en idiooot på zumban...men jag måste säga att jag börjar få till movsen...
(vill jag tro iallafall) hahahaha

åkte sedan o blev bjuden på lunch hos angelica .lyx lyx...
härligt att träffa både henne o susanne...
det börjar bli lite väl långt mellan gångerna nu...vi måste skärpa oss..!!!

har nyss hämtat fisen..
hon sitter o gör läxan....

puss puss

Kommentarer
Postat av: piu

Hej ! Men snälla nån, du kan ju inte spriga så på stan, tur att det är så sällan man är där, så man inte råkas med dig , hih-hii , jag skulle låtsas att jag inte kände igen dig ;))) Skärpning, jäntan.Ha en nice day, älskar dig ändå,, det måste jag väl ??? HIH. hoo

2011-02-10 @ 08:05:14
Postat av: dottern

ja, men mamsen lilla. jag har ju inte samma problem som du där...jag bryr mig inte så mycket om vad folk tycker om mina kläder..det vet du väl vid det här laget...o ja du måste älska mig iallafalll. det är en mors uppgift!! :) haha

2011-02-10 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0