.

oj oj...svettlana sundeborn....det är jag det....
shit!! vilket zumbapass...

har varit sååå duktig idag...

klev upp (ja något stel efter att vi somnat på soffan igår i jag låg i ett icke normalt läge, med huvudet upp på armstödet o benen utanför soffan...nacke som ringaren i notredam)

käkade frulle

alicia o jens drog till himlabadet o jag tog mig en prommis bort till bommen där cissi plockade upp mig för en dags jobb..

jens hämtade mig o vi åkte hem.....

gjorde mat...( ja något stark.....hahaha   köpte currypasta i thailand o skulle snitsa till wooken lite o hälde väl i snäppet för mycket....krullade tår, rinnande näsa o svettig panna...hahaha)

traskade bort till carola o körde ett zumbapass...

så nu har man hamnat här....men det är jag väl värd tycker jag..
lånade med mig hantlar från carola så imorrn blir det zumba med hantlar... kuligt kuligt!! ;)

känner att svettningarna börja hämmas lite så det är dax för avtvagning...
ha det bäst!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0