........

till Jenny

önskar att det fanns nåt jag kunde göra så att all smärta försvann.
önskar att jag kunde hålla ditt hjärta i mina händer o hjälpa det att slå.
önskar att man kunde vakna upp o se solen skina o dina läppar le.
önskar att orden skulle räcka till.
det finns så mycket jag vill.
önskar att man kunde vrida tillbaks tiden o ändra det som skulle komma.

min fina underbara hur mycket skall du behöva gå igenom?
mitt hjärta blöder av att se dig så här.
en dag kommer du resa dig o stå på stadiga ben..
ta den tid du behöver..

jag finns alltid här, vid din sida.



***
r.i.p. stefan

ser upp mot stjänorna och vinkar ett stilla adjö.
vi ses i nangiala.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fint du har skrivit till henne. Det är viktigt nu att alla ni som står henne nära finns där även fast hon inte alltid visar att det behövs. Hon är en stark tjej som kommer klara sig igenom detta men det kommer ta tid!

2010-03-17 @ 08:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0