puss o snusk

så var det söndag o allt vad det innebär...har varit på kalas med A idag..mysigt...

i fredags var hela familjen iväg o bowlade med Jennie o kriffe i 2 timmar...
jag,alicia o jennie hade en bana o killarna den andra..'
ha ha det var ett tag sedan man bowlade..vi på vår bana fick gå o säga till inte en gång utan TVÅ gånger då det blev lite haveri på banan..ha ha så vi blev portade med frasen." det var trevligt att ni kom, ni behöver inte komma tillbaks" asg** skämt åsido..men hade jag varit dom skulle jagh nog sagt det..

lördagen spenderade jag o A hemma hos mamsen o papsen..Cornelia var där så det blev en hel del bus...men även en hel tjafs mellan brudarna..cornelia är en riktig liten retsticka...ha ha dom lär sig fort...inte för att A är nån ängel heller.. tjurig som få..

blev på kvällen bjuden på en fantastisk trerätters av fina Gabbi... tjejmiddag med mycket skratt o musik..

känner mig så sprudlande idag..hoppas det håller i sig även imorgon när man skall iväg på jobbet...: P

nu är det dax att börja kocka lite..tänkte överaska mannen med lite god mat...

puss o snuks mina vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0