fabulous

konstiga ljud från badrummet...

nån skruvar därinne o jag smyger in för att kolla....ingen där...

nemen det kommer inte från badrummet det kommer från sovrummet...
det är jens som skruvar upp dörrarna..:)   nice.....

är så pirrig i magen..min mattias är på dejt just nu...:)  han va så nervös... hoppas det går bra..

ska nog hoppa i en dusch...få bort lite löst hår från klippningen...(vill bada men jens vill helst inte det då elen är såååå förbannat dyr just för tillfället..)   :(

var hem till min lilla mamma förut o hon hade ramlat igen....så förmodligen har hon slagit av revbenen IGEN!!!
vet inte vilken rad i ordningen det händer...stackarn hon hade så ont....tänker på dig mamsen <3


till helgen kommer en gammal vän hem till sverige...har inte träffat henne på 7 år...!!! ska bli så förbannat jävla kul att träffa henne...synd bara att man jobbar, men det har aldrig hindrat mig tidigare...;)

crocodile dundee på tv:n nu...det va en av mina favvo filmer när jag var liten..hahaha måste se...

igår var jag ju ut o åt på 7 kryddor..smasken vill jag lova.. lammfile med bulgur tzatziki salsa pitabröd o massor av rå lök...så slank det ner lite kladdkaka med grädde till efterrätt...fick man ju sota för senare tyvärr,, men det var det värt...så mysigt att få träffa fina flickor o skratta..goda vänner är livet..!!! 

ska nog ragga på den heta mannen med snickarbyxorna nu, kanske man kan få håret tvättat?!! ha ha

puss godingar!!
//J

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för dina tummar,dom hjälpte ;D Kramis gummselumsan

2010-02-24 @ 20:40:11
Postat av: piu

Hejsan ! Tack det värmde att du tycker syndom mig, ont har jag så det räcker, men imorgon ringer jag farbror docktor, natt kramisar mor/ hälsa din man o dottra, men hon sover ju.

2010-02-24 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0