leva utan luft!

i dag vill jag lätta mitt hjärta lite...
jag vill tala om för några personer vad jag tycker....

Betty...
du är nog den mest fantastiska människa jag träffat...hela min själ ömmar för dig!! du är min vackra fina vän!

Anna-mia....
är såååå otroligt glad att vi börjat umgås så frekvent igen....du får mig att skratta, du får mig att bli hel som människa.

jenny....
du är som en syster o jag har dig i mina tankar varje dag.....

Vicky....
som du växer i mina ögon för varje gång vi ses....vi var oskiljaktiga en gång för länge sedan o nu hittar vi långsamt tillbaka till varann o det känns så himla bra..


känner så mycket för ALLA mina underbara vänner...de betyder så mycket för mig...utan er......



ja det skulle vara som att leva utan luft..


/J


Kommentarer
Postat av: Jenny

Love you <3

2010-12-26 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0