rajtantajtan

japp det summerar väl kvällen igår ganske bra...

är lätt förvirrad o trött idag..  ;)

drinkar intogs i stort antal okvällen blev mycket lyckad... men.....taxi var ju stort sett omöjligt att få tag i så man rullade in vid stra efter 5 imorse...har då ingen nyckel med mig så jag får så lov att ringa o väcka stackars jens som yrvaken kom o öppnade dörren o skakade på huvudet åt sin tragiska o lätt blöta fru....vet du om att klockan är över fem??!!  hahahaha thats life..

blev imorse väckt av anna.mia... jag anna o betty hr haft en liten roadtrip idag..var  ner till mattias i mellanfjärden...käkade en räkmacka o tog kustvägen hemmåt...stannade vid ett litet fik vid havet...andades, skrattade, drack kaffe (inte jag sm drack en festis) pratade, åt goda kakor o myste... tycker så m ycket om mina fantastiska vänner..vad vore livet utam dom?? så oeerhört tomt o dystert...

vi såg korp...mystik..
sen åkte vi förbi en skylt med texten  "lev dina drömmar - de är ditt liv"  hmmm. det var en dag i omens tecken...

imorgon bär det iväg till stockholmo...
blir nog en stökresa...jag jenny o alla ungar...kommer bli sååå roligt... ;)

ne nu ska jag lägga mig o självdö i ett hörn...

kanske man mår liiiiite bättre imorgon ;)

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0