ego girl

länge sedan man bloggade nu..
men jag har jobbat en del så då blir det lite saker som blir lidande..:/

satt o funderade igår..o blev mäkta upprörd...
jag propagerar att man skall tänka på sig själv, att man skall sätta sig själv i första rummet många gånger..
men har väldigt svårt att leva efter den filosofin själv..
men jag tror att det är dax att börja bli lite ego..
tycker att det rent ut sagt är tragiskt när man väljer bort sina vänner...för att ens eget ego fått sig en törn..tänker man då på hur vännen ifråga känner sig när den blir bortvald..
jag vänder ut o in o bak o fram på mig själv för attt kunna vara stöd o hjälp till många.. men jag tror att det är dax att sluta med det...eller åtminstone börja välja väldigt varsamt vem man ska lägga energi på..
jag blir ledsen över att bli bortvald...bara så att ni vet...

nu är det ju inte alla som är sånna o jag tror eller jag vet att ni vet vilka ni är..
er kommer jag aldrig vända ryggen..
ni får bara säga hej till en ny o mer ego figur!! Janet eller häxan surtant som jag även kommer att kallas... ;)

så nu har jag fått spytt galla lite...

//J


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag kommer att älska dig lika mycket som en ego-girl! <3 hihi

ska vi göra ett nytt dejtingförsök nu i veckan?

puss c

2010-04-19 @ 10:08:57
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: jenny lind

Oh, Häxan Surtant skulle jag vilja vara ibland...Gillar hennes butik, har funderingar på att öppna en sån....Så är det när man inte vet vad man vill bli när man blir stor =)

Hejar på ditt nya Jag!

2010-04-19 @ 11:05:46
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: Cissi

Vad bra att du insett det!

Du sliter verkligen ut dig själv till förmån för andra. Verkligen dags att sålla lite...

Eller åtminstone dra ner lite på välgörenheterna ;-)

2010-04-19 @ 12:25:04
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: janet

carro. denna vecka är fullproppad..men till veckan kanske?



jenny: tack jag kan behöva lite hejjarop iblaand! :)



cissi: du är fin du...men det är svårt..

2010-04-19 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0