.........

fick precis ett samtal från cissi...hon är på väg hit..vi ska ut o promma.. :)
ja, vi är ungefär lika världelösa bägge två! ;) vi kommer igång o sen dör vi av...men....så är väl livet o det forsätter iallafall som om inget hade hänt, vare sig jag är ute o går eller inte!

tog på mig x.tra igår på jobbet...hmmmm tål att tänkas över om jag gjorde ett bra val där....
system som hängde sig...... internet funkade ej= kunde inte boka transporter.....sura omöjliga kunder!!
men vad göra...det var ju bara att gilla läget.. såg även på cissis blogg att hon hade stött på lite lätt knasiga saker!! ha ha

imorgon sätter jag mig på tåget till storstan....imorgon ör det pink!!  imorgon blir det käk på fridays!!
i morgon är det pink!!! imorgon ska jag dricka vin! imorgon.....behöver jag säga att jag längtar tills imorgon???

nej nu hör jag en bil brumma här ute..dax för prommis!!

pöss!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Snart är vi där!! :)

2009-11-09 @ 21:11:41
Postat av: janet

japp babe!! idag så smäller det!! :)

2009-11-10 @ 08:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0