mina nya skokker!!







visst är dom fina..har varit på shopping idag o inhandlat nya skokker!!

i min värld så har man ju bra shoppingdagar o dåliga shoppingdagar...
idag var det en dålig shoppingdag! jag skulle försöka hitta något att ha på mig på festen på lördag...men...
när man ser ut som en vandrande michelingubbe så finns det inte såååå stort utbud tyvärr... kläderna idag är gjorda för pygmeer..
ja detär sant..ja visst finns det men det är ju typ tant delux typ... o det vill jag inte ha!! så när modet skönk steg mitt begär efter livets goda!! SKOOOR!! så jag vandrade iväg till närmaste skoaffär o lyckades bli lycklig ägare till 2 par nya läckerheter!! bla de som ni ser på bilden..

så det blir dem jag bär på lördag o eftersom jag inte hittade något att ha till så finns vissa risker för nakenchock!! ha ha

klackarna på skorna är dessutom skyhöga så det lutar åt att jag får ha cissi som stöttepelare o när hon vill vara ifred eller kanske dansa
så får väl jag slå ner rumpan nånstans...
 hoppas vi ses i vimlet!!

puss o kram/ J

Kommentarer
Postat av: jenny

Ohhh nice!!

2009-12-02 @ 20:58:40
URL: http://jennyahl.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ha ha! Jag bär med mig dig på dansgolvet! =)

Du kör nakenchock och jag kokosnötsbikini, vilket team!!!

Los locos michelinos kanske vore ett passande namn för kvällen... Ha ha!

2009-12-03 @ 12:01:48
Postat av: janet

asg!! cissi jag tycker det låter som en toppenide!! jag är på!! hahahaha

2009-12-03 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0