smör

ibland....eller ja ganska ofta så känner jag att tiden går för fort...

tänk när man var barn...
ett sommarlov kändes som en evighet...
nu rinner sommaren genom fingrarna som lättvispad marsansås...

det kändes som hundra år innan jul o födelsedagar....

nu känns det som att man knappt hinner öppna o använda sina presenter innan det är dax att fylla år/fira jul igen...
och sen..... har man problem o komma ihåg hur gammal man är.... jag menar... hur svårt ska det va???
jag har iofs tur som är född på ett tiotal...går ganska snabbt att räkna ut åldern...
känns sönt när någon frågar hur gammal man är o hjärnan tiltar o står fullkomligt still...
typ 80....90-00-10 + 1  ja jag är alltså 31 år... bra va!! :) 
(krävs inget mattesnille för den lilla kombinationen....tur för mig! ;) )

från det ena till det andra....

latmasken har flyttat in...

tur att inte äckelpottan gjort det iallafall...

sjukt smutsigt hår har jag nu...

så en blekning kommer att sitta fiiint... får sådär jätteont i hårbotten om jag bleker på nytvättat...

men nu....ja nu kan jag dra mackan på huvet ett par ggr så slipper jag använda smör.... 

usch vad vidrig jag är!!!!   

ska genast hoppa in i badrummet o blanda...

vi ses goda vänner o annat löst folk!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0