livet på en pinne

ja vad säger man....


livet på en pinne...

måndag:
katt spydde kaskad o åt sedan upp hälften.... skulle torka upp o höll på att spy själv...

skulle sedan ställa in en full tillbringare med lättdryck i kylen...
tappade den o hällde ut hela skiten i och utanför kylskåpet.....

(kändes ju toppen när jag dammsugat o torkat golven i söndags)

gick på gymmet...
när jag blev tomt i lokalen... så började det låta lite här o var...
stolar som drogs över golvet...
tog mitt pick o pack o sprang ut genom dörren..
då kom carola, som oxå skulle träna...jag berättade för henne o vi beslutade oss för att gå in...
allt var lugnt tyo 10 minuter...sen började det igen..
så slutsatsen av det blev att det spökar på gymmet....
går inte dit ensam igen!!

tisdag...
tänkte att jag skulle mysa ner mig under täcket o läsa en stund efter jag skjutsat prinsessan på skolan...
men oj....jag somnade visst...
har varit seg hela dagen...
hämtade alicia o hennes kompis på skolan..tog en tur till hobby affären o sen blev det pyssel.. :)

vid 18.00 satte jag mig vid fejjan...
såg någons statusrad att de var så sugen att gå på melissa horn...(ikväll)

jag får panik....men henne vill ju jag se!!!
kastar mig in på ticnet...
ja mycket riktigt hon spelar ikväll!!

ringer runt o får tag i Caroline som är på! :)
sliter på mig kläder o drar en keps på huvet
(har inte tvättat håret sedan i lördags för det är en blekning på gång..)
drar in mot la stada...
kommer in till carro som står i hallen o slänger i sig en äggmack i all hast...(stackarn hade nyss kommit från jobbet)
ilar iväg till hemköp för att hämta upp biljetterna och jag frågar expediten med glimten i ögat..
"kan du kolla om jag verkligen bokade sundsvall... var lite stressad vid beställningen"

-Ja svarar han...i sundsvall. 19.30 tonhallen. den 20:e...................OKTOBER!!!!!

men vad i helvete!!! hahah jag dör av skratt!!
här har man stressat o fixat o trixat..så är  man en hel jävla månad före i tid!!! hahaha

ja ja jag köpte biljetterna iallafall i hopp om att få ledigt från jobbet...
(ringde jens efter o han sa att jag var ledig, så lite....flyt har man väl! ;)  )

blev ändå lite less..så vi tog våra skrattande kroppar hem till Carro som bjöd på ljuvligt te o spännande historier... :)

alltså det är bara tisdag!

undra hur resten av veckan kommer att gå....

lika bra man kryper ner i snarken så man får lite vila mellan bravaderna...

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, men det blev ju en väldigt trevlig tisdagkväll ändå! Nu laddar vi om för den 20:e... OKTOBER! Då hinner vi kanske äta riktig middag innan, tvätta håret och framförallt andas!!! :P

Puss på re sötrumpa



(å du - det finns mer historier redan nu, tänk att jag kan få ihop några nya på bara ett par timmar, hihi)

2011-09-21 @ 09:02:15
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: janet

hahaha låter suuper!!! ser fram emot historiberättandet!! kramis

2011-09-21 @ 09:31:35
URL: http://fabulousjanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0